Events - Aktuell und ArchivAn das Seitenende



Anzeige Profil Allgäuer Dischkurse


    Allgäuer Dischkurse   

So fing 1997 alles an in der Kulturwerkstatt



Allgäuer Dischkurse   

Sirch_Zweig1.jpgMit Peter Zwey (Wiesenbügler)
Sigrid Kraus und Walter Sirch ( Albtraumpaar) und Cornelia Beßler in ihrer berühmten Gastrolle

Wenn vier Allgäuer Naturen nach langer Zeit wieder zehmet kommet, wo sie vor der Einweihung der Sonthofner Kulturwerkstatt als erste, sozusagen in der Ur-und Gründerzeit, schon einmal auftrete sind, dann kann das wieder eine Mordsgaudi werden.
Aber scho mit tieferer Bedeitung, wenn se glei meh oba naus kommet und duranand schwätzet, halt dass gschwätzt isch.
Sie wuhlet den Allgäuer Hoigarte meh auf. Der Oberallgäuer Peter Zwey, der das Wortspiel liebt, das wellaweges gar nina na und hechstens meh hinda numm fiehrt. Dass glei a-fange lache muasch.

Die Ostallgäuer Sigrid und Walter, die in idyllischen Duellen plötzlich einbrechen, das numma wohr sein deaf, wie‘s isch, ja mankmol zum Verzweifle scho, aber mei, s’muass all‘s ja weiter gau. Mei, die zwei hand sich gfunde, obwohl se des direkt gar it amol welle hand. Aber so isch es, wenn‘s oft bloß reacht nix isch.

Und schließlich tritt auch die Ober-Oberallgäuerin Cornelia Beßler vo Hindelang wieder auf. Sie dürfte wieder,- wenn it alls bloß meh deischt, das Salz auf die glatten Umwege des Allgäuer Mundartverkehrs streun, dass am End doch no all’s bschießt und it all mitanand de Buckel narutschet.

Nana , so isch es au wieder it , weil sie lieben ja ihre Heimat, auch wenn die es ihnen it allat ganz leicht… sag mer so..wie sait ma ? - aber sag mer it z viel, weil muasch ja denke, was oft gschwind saisch, was so gar it moisch . Oder? Was moinet Dihr?

Freuen Sie sich auf einen Dialektabend mit Unter- und Oberallgäuer Originalen


 

// Konzerte

Events im Archiv

EventFr. 16. Juni 2017, 20:00
EventAllgäuer Dischkurse
So fing alles an in der Kulturwerkstatt

eventpicture
EventSonthofer Kulturwerkstatt
D-87527 Sonthofen
Altstädter Str. 7

// test addons

// test Addons